من گمان دارم ، تلفن چه از نوع ثابتش و چه از نوع همراهش ، صرفا برای اطلاع دادن است!1!

یعنی من برای آنکه از چیزی آگاه شوم که در زمان و مکان دیگری ، روی می دهد ، با تلفن تما س می گیرم

یا دیگران با من تماس می گیرند

حالا قصه ما قصه تفسیر و یا برداشت ویا قرائت دیگری از این ماجراست

به نظر من پنج دقیقه زمان زیادی است برای آنکه فقط اطلاع رسانی کنی!!

اما همکاران من معتقدند این زمان برای انجام کارها بسیار اندک و ناکافی است!!

و این سبب بروز اعتراضات و بهانه گیری های زیادی شده است

مثل همیشه چون یک طرف ماجرا من هستم ، حق با دیگران است!!

من قدیمی هستم، با تفاسیری دور از ذهن و  جدا از حقایق

من درک نمی کنم

من ایده آل اندیش و تعالی طلب هستم!!!(مسخره است !! نه)

من درک نمی کنم در کشوری که هر روز خبر اختلاس های کلان مخابره میشود ، چرا باید به این موارد کوچک گیر داد!!

من نمی فهمم کارمند چگونه بیش از پنج دقیقه حرف می زند و مشکل حل نمی شود، اطلاع رسانی نمی شود!

کلا من آدم مشکل داری هستم

کلا!!