آنقدر در خصوص نظام سلامت چیزی نوشته شده و در بوق و کرنا کرده اندکه حتی دست اندرکاران این نظام هم سرگیجه گرفته اند!!!

اما آنچه من بعنوان یک استفاده کننده از سیستم درمانی کشور دریافته ام ، غیر از آن چیزی است که در بوق وکرنا شده است

اینجا همه چیز در هم است!!

آمده اند به عنوان تلافی زحمات قشر نخبه جامعه ، که همان پزشکان متخصص هستند! تعرفه های پزشکی را افزایش داده اند

آنهم چندین برابر

از نظر برخی از دست اندرکاران حوزه سلامت ، قشر پزشک و آنهم متخصصان ، قشری ویژه و نخبه هستند که در جامعه نظیر ندارندف، شاید زمانیکه سهمیه ها نبود این حرف تا محدودی میتوانست صحیح باشد اما در زمان حال و سهمیه ها و دانشگاه هائی که همه ما می دانیم چگونه هستند این حرف جای بحث دارد!!!

سردمدار این حرکت بزرگ که تا ابد بر تارخ درمان این کشور قرار خواهد داشت و همچون یک لکه ننگ ، خودنمائی خواهد کرد، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکترسید حسن قاضی زاده هاشمی (حفض کم الله)هستند.مردی که مدعی است دریافتی پزشکان کشور ما از همردیفان اروپائی و آمریکائیشان بسیار کمتر است؟! البته ایشان فراموش کرده اند خدماتی که در اروپا وآمریکا به بیماران می دهند به هیچ وجه من الوجوح با ایران قابل قیاس نیست که هیچ ، اصلا در یک ردیف نمی گنجند!!و اینکه اگر در اروپا و آمریکا ، پزشکی ، بیماری را ناقص کند ، علاوه بر پرداخت خسارت کامل ، برای یک مدت زمانی طولانی ،شماره نظام پزشکیشان لغو میشود که این مدت بسته به خسارت وارد شده ، متغیر است!!!

آمدند و از بیت المال دریافتی پزشکان را چندین برابر کردندو این قشر محترم مانده اند که چگونه این درآمد چندین برابر شده را خرج کنند!!! و حالا یا ساختمان سازی می کنند یا فست فود راه می اندازند و یا ماشن های خارجی مدل بالا میخرند!!!

از آن طرف دولت پول ندارد تا هزینه همه را بدهد پول بیمارستان را نمی دهد و پرسنل بیمارستان مدتهاست که دریافتی نداشته ا ند!!!

جالبتر آنکه در یک بیمارستان پزشک محترم متخصص ماهیانه سه و یا چهار میلیارد تومان می گیرد و سایر پرسنل به زور دو تا سه میلیون تومان!!عجب قرابتی!!!و این شده که برای جبران بخشی ا ز این هزینه ، بیمه سلامت که رایگان بوده را از اول آبان ماه لغو کرده اند و بجای آن بیمه ایرانیان آمده که برای هر نفر سالیانه دویست و چهل هزار تومان می گیرند!!!تازه با این روش هم جبران نخواهدشد!!!

خدمت بزرگ وزیر بهداشت به اقشار بی بضاعت و ندار جامعه تا ابد پایدار خواهد ماند!!!!تی نسل ها و دولت ها و حکومت های بعدی!!!چرا که کسی نخواهد توانست حق قشر نخبه جامعه را از اینی که تصویب شده ، کم کند!!!

خدایا من که نمی فهم  ، شعورم را زیاد کن تا سخنان مردان بزرگ کشورم را درک کنم و اگر تهمتی می زنم شهامت عذرخواهیش را هم به من بده

آمین یا خدای ضعیفان!!!