انسان موجود عجیبی است!!!

از مثبت بینهایت تا منفی بینهایت ، ادامه دارد!!!

موجودی با قدرت تفکر و مغزی بسیار هوشمند و قدرتمند!!!

و عجیب تر آنکه همه خود را محق می دانیم!!!

در کشوری که هیچ کس ،کار تخصصی خودش را نمی کند

همه حق دارند در همه مسائل نظر بدهند

دوستی داشتم که د یک شرکتی فولاد که با مشارکت ایتالیائی ها ساخته شده بود ، کار می کرد

می گفت:مدیریت به من دستور داده بود تا تعداد زیادی تلفن رو میزی بخرم

به ذهنم زد از این معامله ، پورسانت خوی هم من بگیرم!!!

با یکی از مهندسان خیلی مجرب ایتالیائی دوست فابریک بودم

یک روز به منزلم دعوتش کردم و گفتم باید این تعداد تلفن رومیزی بخرم

شما کمک کن از ایتالیا بخریم، پورسانت شما هم محفوظ!!!

کمی فکرد و با موبالش تماس گرفت و پس از خاتمه مکالمه اش ، گفت:

این دوستم متخصص امور مخابرات است و تجارب خوب یدر زمینه تلفن دارد

به او گفتم با شما هماهنگ کند، من در زمینه تلفن ثابت و همراه ، اصلا تخصص و مهارتی ندارم

گفتم خوب بحث پورسانتت چطور؟

گفت:گفتم که من بلد نیستم ، پس من شریکتان نیستم

تو هم اگر خیلی اصرار داری به شماره دوست من زنگ بزن

او پورسانتی نمی گیرد ولی دانشش را در اختیارت می گذارد

اصلا مگر در کشور شما بههمین راحتی توء کارپرداز میتوانی اینجوری خرید کنی؟

پس وجدانت کجاست؟

وشروع کرد به تدریس درس اخلاق!!

نتیجه آنکه:

یک - در کاری که بلد نیستند دخالت نمی کنند حتی اگر پورسانت خوبی داشته باشد!!!

دو - تعهد اخلاقی و وجدان کاری بالادی دارند و هیوقت آنرا زیر پا نمی گذارند

سه - مام وطن برایشان از همه چیز با ارزشتر است!!!!

شاید اصلا برایتان جالب نباشد ولی مرا خیلی آزار می دهد این خصائل بد اخلاقی!!!