وقتی می بینی مدیر ارشدت ؛ عادل نیست

وقتی در رفتار وکردار و صحبتهایشان ، دورنگی ودورغ را می بینی

دیگر پذیرش سایر حرف های او سخت میشود ودشوار

دوسال گذشته ، همواره جدالی سنگین مابین من و ایشان بود

من تفسیر دو دستورالعمل را توضیح می دادم

و ایشان مدعی بودند ، این دو ، تفسیر واحدی دارند

و برای هردوسته ای که مشمول مفاد دستورالعمل میشوند

باید یکسان عمل کرد!!

اما امروز مرا صدا زدند و گفتند که این دو دستورالعمل متفاوت هستند

با هم فرق دارند

و باید برای مشمولین این دوبخشنامه ، تفاوت قائل شویم!

تا عدالت برقرار شود!!

و ظلمی حادث نگردد!!

من شوکه شدم

نتوانستم درک کنم!!

تا دیروز حرف از نوع دیگری بود و فرق داشت

اما امروز چون یکی از سوگلی های آنها مشمول میشود

تفسیر قانون تغییر کرده است

شگفتا!!!

آن همه تدین و تشرح ، با یک سوگلی بر باد رفت!!

جالب آنکه معتقدند من نمی گفتم

حاشا و کلا

خدایا خسته شدم

خدایا مانده ام

چگونه تحمل کنم!!

زبانم را عوض کن

درکم را بالا ببر

و از اینجا ببرم

آمین