امروز صبح برنامه حالا خورشید شبکه سه که خیلی تلاش می کند تا برای کمک به زلزله زدگان پول جمع کند و برای اینکار به هر دری که فکرش را بکنید دق الباب کرده است از آقای جواد خیابانی یکی از مشهورترین مجریان و گزارشگران معروف فوتبال دعوت کرده بود بصورت زنده بر روی خط تلفن تشریف بیاورند و صحبت کنند.

بماند اینکه ایشان از بی انصافی عده ای انسان نما صحبت کردندبدین صورت که این دسته ظرف ده روز گذشته قیمت یک کانکس معمولی را از دو ونیم میلیون تومان به چهار ونیم میلیون تومان رسانده اند!!!!

و البته پیشنهاد دادند دولت محترم ورق را ارزان در اختیار تولید کننده قرار دهد تا قیمت تمام شده کمتر شود!!!

این مباحث بماند برای وقتی دیگر و مقالی دیگر!!!

موضوع صحبت الان من جناب استاد جواد خیابانی هستند!!!

کسانیکه سن وسالی ازشان گذشته و مثل من موئی سپید کرده باشند به یاد دارند سالها پیش تلویزیون این همه شبکه وبرنامه نداشت!!شبکه یک بود و برنامه ساعتی ، یعنی در هر شبانه روز حداکثر ده ساعت برنامه ضبط شده پخش  می کردند.آن وقت ها فقط برنامه ورزش و مردم با مجری گری جناب شفیع یکشنبه شب ها از تلویزیون پخش می شد!!

با توسعه اجتناب ناپذیر شبکه های ماهواره ای و تلویزیون و رسانه در دهکده جهانی، بالاجبار شبکه های تلویزیونی ما هم افزایش یافت و بالطبع آن گزارشگران جدیدی پا به صحنه اجرا گذاشتند!!

روزها گذشت و گذشت تا اینکه شبکه سه هم آمد و شد مخصوص ورزش!!! حالا دیگر کار تخصصی شده بود!! هر کس ادعا داشت در یک رشته خاص تبحر دارد!!! و این شد دست آویزی برای ورود جواد خیایانی . ایشان عضو تیم نوجوانان استقلال یا همان تاج سابق بودند . بدلیل مصدومیت از ناحیه کمر فوتبال بازی کردن را کنار گذاشتند و خدا می داند به چه وسیله ای سر از تلویزیون در آوردند!!!

انواع شو های تلویزیونی را این دسته جوان نورسیده نوپا شاهد بودیم.هر رزو نقشی و هر دم نغمه جدیدی و هر ساعت کاری بدیع تر!!خوب طبیعی است انسان وقتی یک جا کار کند که دوستش داشته باشد کم کم همرنگان و هم مسلکان خود را جذب کند !! واین شد دست مایه ورود عده ای که یک رنگ را با هم دوست داشتند!!! البته اوایل هیچ کس از رنگ دوستان خبر نداشت جزء خودشان و آنهائی که باید بدانند!! اما کم کم آزادی بیان و اندیشه هم به محدوده تفکر این عزیزان اضافه شد و دیگر بی محابا می گفتند طرفدار فلان تیم هستیم!!

نه اشتباه نکنید با این مسئله که هر کس میتواند نظر خودش را داشته باشد و باید به آن احترام گذاشت ، مخالفتی ندارم