برسد به دست پدر

کاش میشد هیچ خونه ای توی حسرت شنیدن صدای نفس پدر خونه نباشه


قدرش رو بدون که مطمئنم مثل پدر من ؛



 بهترین پدر دنیاست



حرف دل

دلم برای گذشته ها خیلی تنگ شده دلم خوب و بد قدیم رو میخواد
زندگیه قدیمم دوستای قدیمم فامیل قدیمم خانواده ی قدیمم

تفریحای قدیمم بی خیالیه قدیمم عشق قدیمم دنیای قدیمم

خدایا نمیشه منو یکم قدیمی کنی؟

دلم برای 1سری از ادما تو زندگیم خیلی تنگ شده اونایی که دیگه ندارمشون یا نمیتونم داشته باشمشون

احساس پوچ و بی هدفی میکنم خدایا این روزا خیلی به کمکت نیاز دارم واسه اینکه علایقمو تو خودم نکشم باید

راه درست رو تو نشونم بدی بین یه دوراهی بزرگ موندم بین یه خوب و بد

اگه خوب رو انتخاب کنم و به حرف مردم توجه کنم یه چیزی واسه همیشه درون من میمیره

1 هدف یه حس یه شور....و اگه بد رو انتخاب کنم از نظر مردم ...بد میشم ولی هدفم حسم عشقم به اون کار

زنده میمونه رشد میکنه

خداجون کمک کمک کمک راه درست کدومه

پینوشت:این پست فقط واسه به قلم اوردن حالم بود واسه اینکه فکرمو اروم کنم قاطی پاطی بود میدونم هییییییی

غمت موندگاره تمومی نداره..