چند سال پیش ، قطعه زمینی را جهت ساخت ساختمان جدید اداره ما خریداری نمودند!!

اینکه چگونه و به چه صورتی آن زمین خریداری شد را در نوشته های قبلی گفته ام

اما یک خاطره جالب در این خصوص دارم

من  به همراه چند تن از کارشناسان را بعنوان اعضای کمیته ساختمان انتخاب کردند

قرار شد اعضای کمیته ضمن بررسی دقیق موارد ، نظرات و دیدگاه های خودرا به مدیریت اعلان کنند

چندین جلسه تشکیل شد

ساعت ها وقت گذاشتیم

بررسی کردیم

تحلیل انجام شد

مشاوره گرفتیم

درنهایت به این نتیجه رسیدیم که با توجه به  کاربری مسکونی زمین خریداری شده و عرض کم،

این زمین از نظر اعضای کمیته به درد ساخت ساختمان اداری نمی خورد

چرا که علاوه بر هزینه قابل توجهی که باید بابت تغییر کاربری پرداخت میشد

مکان زمین هم مناسب نبود

پارکینگ نداشت

و بایت این هم باید هزینه قابل توجهی میشد که شد

همه را بصورت صورتجلسه تنظیم کردیم

تایپ شد

امضا کردیم

بعد از جلسه همه اعضا سرخوش از به نتیجه رسیدن زحمات چند هفته ای

خوشحال بودیم که وظیفه خود را بدرستی انجام دادیم

و با این کار از حیف ومیل بیت المال و ایجاد مشکلات و معضلات در آینده جلوگیری کرده ایم

فردا صبح همه ما را جهت یک جلسه فوری در دفتر مدیریت جمع کردند

یکی از مدیران ارشد یخ مجلس را شکست و داد سخن در داد:

عده ای نادان با بررسی های احمقانه خود ، ایراداتی را بر زمین خریداری شده وارد نموده اند

و چون این کار باعث ایجاد تنش و بینظمی میشود

من بعد اگر کسی در اینخصوص نظر داد

و حرفی زد

من بعنوان یکی از اعضای مدیریت ، یک کاسه پر از مدفوع انسان را دهانشان جا خواهم داد!!!

پاداش خوبی بود. البته من آنموقع نفهمیدم که چگونه باید باشم وچرا این حرف زده شد

اما بعدها با توجه به اینکه چند نفر از نفراتی که دست اندرکار خرید زمین بودند

گنج پیدا کردند و سریع السیر در زمینه مالی پیشرفت نمودند

تازه  به بطن مطلب پی بردم