زندگی تجسم فعال ذهن ماست از همه آنچه طلب می کنیم!!!

اینکه در ذهنمان دنیا و آدم ها را چگونه تصور و تفسیر کرده ایم

اگر زیبا باشد ، زیبائی می بینیم

گرچه بواسطه اجتماعی بودن انسان ، از دیگران هم تاثیر می پذیریم

حتی کلمه هم نقش دارد

وقتی گستاخانه مینویسی و گستاخانه پاسخ بدهی

گستاخانه هم پاسخ خواهی شنید

دوست ندارم با این حرف ها شروع یک هفته ام را خراب کنم

پس زندگی دوستت دارم

دنیا دل انگیز و زیبائی

حتی فصل پائیزت هم دلنشین است

دوستت دارم

هفته را با قدرت و پر از انرژی آغاز کنید

بی شک هفته خوبی خواهد بود

به یک پیمانه شعر دعوتید

غزل ((کمال دار برای من کمال پرست))  از استاد محمد علی بهمنی

در این زمانه بی های و هوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

 چگونه شرح دهم لحظه لحظه ی خود را

برای این همه ناباور خیال پرست؟

به شب نشینی خرچنگ های مردابی

چگونه رقص کند ماهی زلال پرست

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند

به پای هرزه علف های باغ کال پرست

رسیده ام به کمالی که جز اناالحق نیست

کمال دار برای من کمال پرست

هنوز زنده ام و زنده بودنم خاری ست

به چشم تنگی نامردم زوال پرست