دلم برای کسی تنگ است ، که دل تنگ است.

دلم برای کسی تنگ است ، که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد.

دلم برای کسی تنگ است ، که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند.

دلم برای کسی تنگ است ، که تنم آغوشش را می طلبد .

دلم برای کسی تنگ است ، که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد.

دلم برای کسی تنگ است ، که سرم شانه هایش را آرزو دارد.

دلم برای کسی تنگ است ، که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد .

دلم برای کسی تنگ است ، که چشمانم ، چشمانش را می طلبد .

دلم برای کسی تنگ است ف که مشامم به دنبال عطر تن اوست.

دلم برای کسی تنگ است ، که اشکهایم را دیده.

دلم برای کسی تنگ است ، که تنهاییم را چشیده.

دلم برای کسی تنگ است ، که سرنوشتش همانند من است.

دلم برای کسی تنگ است ، که دلش همانند دل من است.

دلم برای کسی تنگ است ، که تنهاییش تنهایی من است.

دلم برای کسی تنگ است ، که مرهم زخمهای کهنه است.

دلم برای کسی تنگ است ، که محرم اسرار است.

دلم برای کسی تنگ است ، که راهنمای زندگیست.

دلم برای کسی تنگ است ، که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند.

دلم برای کسی تنگ است ، که دوست نام اوست.

دلم برای کسی تنگ است ، که دوستیش بدون (( تا )) است.

دلم برای کسی تنگ است ، که دل تنگ دل تنگی هایم است.

دلم برای کسی تنگ است!!!